Indhold

30 09 2008

Nåede både Aros (kan helt vildt godt lide den nye indretning af
nutidskunst) og yoga (tror det er supergodt for både krop og sind) i
dag :).

Har tænkt lidt over hvilket indhold jeg gerne vil putte i denne
blog… Det er meningen at den skal indeholde fortællinger om ‘7 Trin’.
Hvis den skal leve lidt længere end 7 uger, er det dog ikke nok!

I går tænkte jeg at det kunne være en personlig blog, men jeg er ikke typen der åbner op.

Privacy lost can never be regained.

— David Chaum, Summer school in Cryptology ’ 98

Hvis jeg ikke åbner op bliver en personlig blog dog mest til en
liste af aktiviteter, hvilket næppe er interessant – hverken at skrive
eller læse.

Hvad så med politiske kommentarer? Hvor hurtigt er det nu vi plejer
at blive trætte af læserbreve? Og er der forresten ikke nok politiske
blogs (nogle af dem heldigvis skrevet af folk, der ved hvad de snakker
om)?

Hvad med arbejde? Tja, mit arbejde er som regel indenfor projekter
med egne wikier, så der mangler jeg ikke ligefrem et forum. Forskning?
Mit forsknings-arbejde er ikke indenfor et specifikt projekt. Jeg er
dog ikke sikker på at en blog er helt det rette sted til
forsknings-notater.

Boganmeldelser? Ja, der er også rigeligt med anmeldere, men nogle
gange er det meget rart med en second opinion, og nu er bloggen jo
oprettet i forbindelse med at jeg arbejder på et bibliotek, og jeg
elsker at læse bøger…?

Actions

Information

One response

30 09 2008
michaelpoltorak

Måske kunne du simpelthen fortsætte med at spørge dig selv, hvad emnet for bloggen skal være? Hvis du er kreativ, kan du nok få et par år til at gå med det…

Leave a Reply

