Dagens hurtige anbefalinger

13 10 2008

Havde en fantastisk weekend i København (min ‘mini-efterårsferie’). Selskabet var klart det bedste, men ham vil jeg ikke dele, så derfor disse anbefalinger:

  1. Kulturnat i København: Jeg tror det er den hyggeligste aften jeg har oplevet i København. Gaderne og alle de kulturinstitutioner vi besøgte var fyldt med glæde og varme :).
  2. Frokost-menuen på Noma: Det er fantastisk, hvad man kan få ud af selv simple ingredienser. En oplevelse for alle sanser. Og et utroligt sødt personale :).
  3. Cristophern Paolinis ‘Inheritance’ trilogi: Er kun halvvejs igennem ‘Brisingr’, men kan i hvert fald anbefale de første 2 ½ bog…
Actions

Information

One response

15 10 2008
Jytte Frederiksen

Din oplevelse på Noma inspirerer mig til igen at ønske at SB’s kantine blev økologisk. Hvis driften skal i udbud engang er det vel oplagt. Prøv at se hvad ATP kan : http://www.okologi.dk/Nyheder/search-nyhed-detail.asp?Id1=2097
Med en stigning af sprøjterester i konventionelt dyrket dansk frugt (fra 15% i 2000 til 55 % i 2007) er der vel ikke så meget at betænke sig på.

Leave a Reply

