DOMS, DOMS, Brisingr

19 10 2008

Denne arbejds-uge har vi haft travlt med DOMS – så der blev ikke lige tid til 7trin. Jeg tror også den kommende uge kommer til at stå på DOMS. Det gode ved det er selvfølgelig at det er et spændende projekt. Det knap så gode er selvfølgelig at der så er andre ting der ikke bliver tid til. Jeg har dog planer om at jeg vil have tid til forskning – spørgsmålet er selvfølgelig om jeg kan bruge DOMS direkte i det arbejde…

I weekenden havde jeg heldigvis tid til at læse Brisingr færdig. Jeg holder stadig på at det er en god serie, men det var alligevel en træls oplevelse. Jeg havde godt nok hørt for nogen tid siden at Christopher Paolini havde planlagt en fjerde bog, og at der derfor ikke længere var tale om ‘the Inheritance Trilogy’ men i stedet ‘the Inheritance Cycle’. Jeg havde dog bare tænkt at der var tale om en af de her ‘opfølgere’, som mange forfattere skriver når de ikke helt kan slippe personerne eller den verden de har skabt i en trilogi. Det var der ikke. Der var tale om at forfatteren ikke kunne begrænse fortællingen til tre bøger, så jeg må vente på afslutningen til 4. bog udkommer. Hmpf.

Actions

Information

Leave a Reply

