Ignorer venligst denne post

5 11 2008

Tror jeg er lidt for træt og sur til at skrive på min blog.

Librarything… Tjah, måske meget hyggelig, men jeg har ikke rigtig tid, og jeg har i forvejen masser af bøger på min to-read-liste, bøger som jeg har fået anbefalet af gode venner, og som jeg meget gerne vil have tid til at læse, men nu har jeg prøvet og lagt et link på min blog…

Flickr… Tjah, lidt for mange profiler efterhånden, og har stadigvæk ikke rigtig tid, og ved ikke helt hvad jeg vil med det, men nu ligger der også et Flickr link på min blog…

DOMS: Jeg vil gerne have energi til at tage på arbejde, og sørge for at vores DOMS bliver lige så sej i den virkelige verden som den er i ideernes verden!

Actions

Information

One response

5 11 2008
Trine

Det kender jeg godt!

Hvad er den store, forkromede ide i LibraryThing? Man kan kun registrere 200 bøger uden at skulle betale, men de fleste har vel mere end 200 bøger? Og bare tanken om at skulle registrere 2500+ bøger virker ærligt talt lidt uoverskueligt! Jeg er godt nok tilfreds med min egen lille database – når lige Kåre går på barsel og vi får den opdateret. Der mangler vist at blive registreret 2-300 bøger. 🙂

Og jeg synes man skulle forbyde manglende energi!

Leave a Reply

