Del.icio.us eller på tide at ryde op?

2 12 2008

7trin er slut, men jeg har også kigget lidt på Del.icio.us. Jeg roder en del og jeg plejer også at have en del bogmærker, som roder og som jeg skal have ryddet op i. Jeg importerede alt rodet til Del.icio.us, men det blev det ikke mindre rodet af. Så havde jeg altså rod to steder. Jeg tænkte at hvis jeg nu rydede op i Del.icio.us bogmærkerne, og samtidig bestemte hvilke der var offentlige og om deres tags var gode nok, så ville jeg ende med nogle Del.icio.us bogmærker (hvis altså bogmærker overhovedet kan være lækre), og så kunne jeg jo bare ignorere mine gamle Firefox bogmærker, men når man har kigget på ca. 25 bogmærker, så er det ikke sjovt mere, så det roder stadig. Og så kan jeg ikke finde ud af at lave live bookmarks med RSS feeds i Del.icio.us. De kan fint nok importeres, men hvordan laver man dem direkte? Jeg tror jeg hælder til at gå tilbage til mine Firefox bogmærker, men det er stadig på tide at ryde op!

Actions

Information

2 responses

3 12 2008
eskildsen

Du bruger del.icio.us-plugin-dimmeren til FireFox, ikke? Det fungerer rigtig godt!

3 12 2008
Bumlebi

Jo, jeg bruger plugin-dimmeren, og jeg kan godt lide hele tag-idéen, men jeg kan også rigtigt godt lide mine live bookmarks, og jeg er ikke god til at vælge…

Leave a Reply

