Update Bøger og Puslespil

21 02 2009

Tænkte at det var længe siden, jeg havde skrevet, så det er nok tid til en update på to af mine yndlingsemner. Blev færdig med Neil Gaiman’s ‘American Gods’ og ja, den er god! Det er sjovt, hvad man husker efter at have læst en god bog. Jeg tror noget af det jeg husker bedst fra American Gods er omkring 2/3 henne i bogen, hvor Shadow siger noget i stil med, du vil ikke tro mig, hvis jeg fortæller dig sandheden, og girl Sam’s svar om hvad hun tror på og ikke tror på, og som er halvanden side langt og sjovt og selvmodsigende og beregnet på at fortælle Shadow at hun er klar til at tro på ham, bare virker enormt stærkt, og man tænker at hvis man laver en tilsvarende opsummering for sin eget eller andres tro ville man nok ende i en tilsvarende monolog.

Og så har jeg forresten været en tur i Köln – næsten 10 timer i byen, og jeg købte kun to bøger! Og i dag har vi været en tur i Games og købt et nyt puslespil. 9000 brikker og 138cm*192cm, så nu er vi i hvert fald motiverede til at få købt den puslespilsplade – det bliver nok to plader og et smart sætte-sammen-system. Det er egentlig lidt sjovt at den her blog er endt med mest at handle om bøger og puslespil, altså jeg mener det er to af mine interesser, men på en eller anden måde tror jeg også det er noget med at det er sikre emner, altså jeg åbner ikke alt for meget op… Hm, jeg tror jeg vil til at prøve at være lidt mere åben.

Actions

Information

Leave a Reply

