-11, -11.25 og 1

27 03 2009

Jeg har haft svært ved at fokusere og se skarpt på det sidste, så jeg var en tur ved optikeren i går. Det var meget hyggeligt, og hun kunne egentlig godt forstå at jeg ikke synes jeg så så godt, for jeg har brug for en noget højere styrke og min bygningsfejl var også forværret. Hun målte at jeg havde brug for briller med styrke -11 og -11.25. Hvor langt går den skala egentlig? Til at starte med bestiller hun nogle linser i en passende styrke, som jeg kan prøve, og så skal jeg en tur til øjenlægen lige at have et check, fordi det er en forholdsvis stor ændring, og så må vi se på det med nye briller engang…

Og 1 kilometer brystsvømning i dag. Det har jeg det godt med. Jeg plejer at gå død omkring 7-800 meter, fordi jeg bare ikke har mere energi at tage af, men i dag holdt jeg pause efter 500 meter, og så klarede jeg 500 mere!

Actions

Information

2 responses

28 03 2009
Jette

Hold da op! Og jeg som syntes, at Mies -6,75 er højt! Lyder fornuftigt med en tur omkring øjenlægen først… hvis man har tid til at vente. Første ledige tid hos vores øjenlæge er i AUGUSt – og med 75 på venteliste til evt. afbud ;o(
Sejt med svømningen!

29 03 2009
Bumlebi

Jep, jeg plejer at vælge øjenlæge efter kortest ventetid. Denne gang valgte jeg den samme som sidst, og han har tid allerede i slutningen af april. Jeg ved dog ikke om ventetiden er afhængig af kvaliteten, eller…

Leave a Reply

