Dag 4, svømning og Mr. Magorium’s Wonder Emporium

2 04 2009

Dag 4 i vores puslespils-projekt. Færdig med første-sortering af halvdelen af brikkerne (helt præcis 4560 stk). Er kommet til at samle et par stykker (helt præcis 8 samlinger ud af de 9119 samlinger, som er nødvendige for at samle hele puslespillet). Lige nu har vi en teori om at den første pose indeholdt højre side af puslespillet. Er det så snyd at prøve at lægge højre side af puslespillet først? Så er det jo bare 2 puslespil á 4560 brikker. Burde vi have startet med at blande brikkerne fra de 2 poser sammen?

Anyways, har meldt mig til svømning ved Skovbakken svømning, så jeg kan tage over og svømme i den nærmeste svømmehal i stedet for at tage ned i den anden ende af byen, og det var min første tur i dag. Det var heldigvis nogle søde mennesker, og jeg nåede da op på 700 m. Jeg tror dog jeg er blevet lidt forvænt af at svømme på Svømmestadion nede på Ingerslevs Boulevard. Det her var jo et lille svømmebasin – kun 25m*12,5m, og der var ikke nogen skabe, og så er der det med at når man melder sig til et hold, så er der jo tidsbegrænsning. Nå, dejligt tæt på, og egentlig også en meget hyggelig gåtur ud og hjem igen.

Og Mr. Magorium’s Wonder Emporium er en super-hyggelig film. Tak til min vidundelige mand for at tage en god oplevelse med hjem til mig i dag. Og nu er det også langt over min sengetid. Godnat allesammen!

Actions

Information

One response

3 04 2009
Bumlebi

Mads siger det er snyd, hvis vi ikke blander, så nu blander vi brikkerne fra de 2 poser sammen – men så finder vi selvfølgelig aldrig ud af om de faktisk var delt op i højre og venstre halvdel i poserne eller vi bare helt tilfældigvis kun kunne få øje på dem fra højre halvdel…

Leave a Reply

