Dag 21 og Forår

19 04 2009

Vi er nået til dag 21 og er færdige med grovsorteringen og i gang med rammen. Det er ikke gået så hurtigt. Dels har vi ikke været så meget hjemme. Dels brugte jeg det meste af påsken på at være syg. Og så er det lige pludselig blevet rigtigt forår med solskin og grønne knopper og blomster og så er det bare dejligt at være udenfor.

Jeg burde også snart få anskaffet det kamera! Så kunne jeg både tage billeder af puslespilsfremskridt og af vores hyggelige have. Og så har jeg jo et kamera til september 🙂

Det der med graviditetsdagbog har jeg dog valgt at springe over. Jeg har aldrig været særligt god til at skrive dagbog (er egentlig heller ikke god til at skrive indlæg på min blog – i hvert fald ikke særlig tit). Og så er der det der med hvem skriver jeg til? Vil jeg selv synes at en graviditetsbog er interessant læsning om 20 år? Vil mit barn? Eller handler det om at jeg bare gerne vil fortælle om hvordan jeg har det lige nu? Det vil jeg selvfølgelig gerne, og jeg skal nok fortælle næste gang vi ses.

Actions

Information

4 responses

19 04 2009
Trine

Nu er det 13 måneder siden jeg havde min sidste hele dag som gravid. Og jeg må indrømme at det er hyggeligt at læse min blog fra dengang.

Se at få købt et kamera – det er nemlig også sjovt at se billeder af mavens udvikling. 🙂

19 04 2009
Toke Eskildsen

Du vil selv synes det er interessant allerede efter et enkelt år og dobbelt interessant når et eventuelt barn nummer to kommer til. Det samme vil din mand/kæreste og jeres familie. Mon ikke også barnet vil med tiden?

Og så lægger du dagbogen online, ikke? Skulle du bæve lidt i den forbindelse, så tag et kig på http://xkcd.com/137/

12 05 2009
Christina Munk Klausen

Du skriver bl.a. til mig søde, så jeg kan følge med i dit liv, nu jeg er en skovl til at få ringet, men jeg nyder at kigge forbi din blog når jeg sidder foran min pc og bliver opdateret på alt det andet jeg går glip af…
Tænk hvis ikke jeg havde nettet, så fik jeg aldrig ny musik til min ipod, shoppet tøj, læst nyheder, ordet banksager eller snakket med Svant eller…

12 05 2009
Bumlebi

Jeg kunne jo også være lidt bedre til at ringe 🙂

Leave a Reply

