Feriebilleder, Overskud, Ubuntu?!?

18 07 2009

Vi havde en dejlig ferie i Stockholm, og jeg tog også en masse feriebilleder, men så er der det med efterbehandlingen. De skal i hvert fald begrænses, os så skal de nok navngives fornuftigt, så man kan finde ud af hvad det er billeder af, og skal de på Flickr? Jeg synes ikke rigtig jeg har overskud til det.

Vi var en tur ved jordemoder i tirsdags, og Peanut vokser lige som han skal. Han har forresten masser af overskud – jeg synes i hvert fald han er meget aktiv. Og så har vi været til fødseldagsfest i Nordjylland. Hyggeligt men også hårdt, og på mandag skal jeg på arbejde…

Jeg tror egentlig heller ikke jeg har overskud til at skrive blog, så måske skulle jeg holde lidt pause? Hvad med puslespillet? Jeg tror ikke, det er ikke en aktivitet, som jeg skal have overskud til. Jeg tror mere det er afslapnings-aktivitet, så det skal der nok blive lidt tid til…

Og så kommer det sidste billede fra ferien lige her:

Ubuntu?!?

Ubuntu?!?

Actions

Information

Leave a Reply

