MB2aarsdag

16 08 2009
07-09-13 Mads & Bolette

07-09-13 Mads & Bolette

Vi blev gift 2007-09-13. Vi inviterede til frokost på vores næsten 2-års-dag 2009-08-15 ♥. Sted: Restaurant Marco Polo, Vestergade 51, Århus C – det synes vi nemlig er et ret hyggeligt sted. Gæster: vores gode venner, som er super-hyggelige. Vi var 24 ialt, og vi havde en rigtig god dag. Det håber vi også gæsterne havde.

Og så fik vi også en masse hyggelig gaver. Tak :). Også noget hjælp til at få tiden til at gå når nu jeg holder graviditets-orlov. Wii-spil, tv-serier, bøger, kogebog, puslespil og brætspil for eksempel – nå ja, og så skal jeg skrive takke-kort. Det kan dog godt være at M mener jeg skal gemme nogle af de sjove ting til han har fri…

Og så havde jeg et kamera med, men det kom aldrig op af tasken, for jeg hyggede mig. For nogle mennesker er et kamera helt naturligt. For mig er det nok et fokus-skifte. Er jeg til stede i nuet eller dokumentere jeg for eftertiden? Det kunne selvfølgelig være sjovt at have et billede og kunne sige ‘kan du huske den gang’, men vi har en del billeder og det gør vi alligevel ikke. Bare rolig, jeg skal nok huske at tage nogle billeder af Peanut, når han kommer til verden.

Actions

Information

Leave a Reply

