Rytme?

15 10 2009

Nej! Det spørger folk om for tiden. Har I fundet en rytme? Nej, men vi har det godt. Oscar er helt fantastisk og vi er glade og så er resten vel ikke så vigtigt?

Jeg synes det er svært at finde tid til ret meget andet end at amme og sove, men det går til gengæld ret godt. Og så passer det heller ikke helt, for vi har alligevel lige en aftale de fleste dage. En bedsteforælder eller nogle venner, der kommer på besøg eller en tur til høre-screening (den gik forresten både hurtigt og hyggeligt og Oscar kan høre) eller et besøg et andet sted.

Nogle opprioriterer deres blog, når de får børn, fordi de selvfølgelig gerne vil fortælle om junior. Jeg tror min blog bliver nedprioriteret, for jeg vil gerne bruge mine vågne timer på andre ting (først og fremmest junior).

Actions

Information

3 responses

16 10 2009
Jette

Ih, det lyder vel nok hyggeligt! Dejligt, at det går så godt. Men for os nysgerriges skyld, må du godt skrive et par ord bare en gang imellem ;o)

16 10 2009
Bumlebi

Jeg skal nok prøve at finde tid 🙂

16 10 2009
Trine

Han ser ud til at udvikle sig ganske alderssvarende: Han kan ligge ned og se nuttet ud. 🙂 Man kan slet ikke lade være med at smile når man ser ham.

Leave a Reply

