Om at Leve i en Boble

23 10 2009

Oscar og jeg lever i vores egen lille boble. Mads er her også det meste af tiden. Det er et godt sted at være.

Nogle gange opdager jeg at der er en verden udenfor boblen. Det er ikke altid en positiv ting. Jeg tror at verden udenfor har forventninger til mig, men Mads siger at det skal jeg ikke bekymre mig om, for de fleste kan godt forstå hvis der ikke er overskud til ret meget andet end Oscar. Der er også folk som jeg holder af udenfor boblen, og når det ikke går godt med dem, så bekymrer jeg mig og så ønsker jeg at hjælpe, men det er der ikke ret meget overskud til, og jeg er ikke sikker på at jeg selv har så stor forståelse for mit manglende overskud. Det går heldigvis godt med de fleste af dem jeg holder af – også dem uden for boblen, og selvom det ikke går så godt, så er der heldigvis flere end lige mig der kan hjælpe.

Actions

Information

Leave a Reply

