Pip

2 03 2010

Har besluttet at prøve at skrive uredigeret og u-korrekturlæst. Risiko for halve sætninger! Har selvfølgelig skrevet en række blændende indlæg i hovedet, men der er langt derfra til her… Oscar er blevet 5 måneder. Tiden går hurtigt! Han har fået første version af en hjemmeside, men hans mor er ikke rigtigt tilfreds. Der er også rod i billederne. Hm! Heldigvis er Oscar dejlig, og jeg tror ikke han tager sig så meget af det.

Har af en eller anden grund travlt det meste af tiden. Vi var ude og besøge min svigermor i fredags. Lørdag var vi til fødselsdag hos min nevø og far. Søndag fik vi (endelig) set ‘Avatar’ og så var vi til ‘Indisk Aften’ hos nogle venner. Det var godt 🙂 Næste gang er planen ‘Japansk Aften’. Det bliver spændende. Mandag er ‘Musik og rytmik’-dag. I dag var jeg (vi) til tandlægen. I morgen skal vi til øjenlæge, men onsdag plejer jeg (vi) at gå til holdtræning hos fysioterapeuten. Torsdag har vi mødregruppe. Fredag har jeg en aftale med min mor. Lørdag babysvømning (+ bytur) og fødselsdag hos en veninde. Glæder mig. Og så er der vasketøjet. Jeg skriver igen, når vi får tid til at lægge puslespil…

Actions

Information

One response

2 03 2010
Dina Friis Toft

dit pip lød altså mere som et kvidder i mine ører 🙂

Tillykke med hjemmesiden, tak for sidst, og… ser frem til Japansk aften.
Knus
Dina

Leave a Reply

