10 måneder

1 08 2010

Oscar er 10 måneder i dag. Lige pludselig ved jeg slet ikke hvor tiden er blevet af. Han starter i vuggestue på tirsdag. Jeg startede på arbejde for en måned siden. Den tid er også gået hurtigt. Det har heldigvis været stille og roligt at starte i en ferie-periode, men det bliver nu også hyggeligt når der kommer lidt flere folk tilbage fra ferie i morgen. Har været på familiebesøg i Nordjylland i weekenden; kunne godt bruge en fridag i morgen 🙂 Har egentlig ikke så meget nyt at fortælle, men havde lige 5 minutter tilovers. Hm, jeg tror jeg vil sætte mig ind og læse lidt videre i min fødselsdagsgave, ‘Indvandreren’ af Olav Hergel. Skriver igen, når jeg har fået taget et billede af vores nye puslespils-rod!

Actions

Information

Leave a Reply

