Månedens Kvæk

4 02 2011

Er kommet frem til at det nok omtrent er en gang om måneden jeg får opdateret – så er det sådan. Jeg skriver mange indlæg i tankerne. Nogle af den sidste månedes ikke-indlæg var

  • Det om politik med en indledning om hvorfor jeg egentlig havde besluttet ikke at skrive om politik i bloggen. Det handlede om hvor svært det er at finde ud af hvor man skal sætte sit kryds, når hovedet er blevet radikalt, men hjertet stadig hører til på yderste venstrefløj…
  • Et om en mærkelig morgen hvor jeg blev forsinket tre gange og så endelig nåede afsted, fik afleveret Oscar, kom på arbejde, klarede et super-hurtigt telefon-review, og så blev ringet op af vuggestuen og måtte tilbage og hente en syg Oscar indenfor halvanden times tid.
  • Søvn-statistik-indlægget om at jeg havde prøvet at skrive ned hvornår Oscar sov, og var kommet frem til noget med i gennemsnit 9½ times nattesøvn og 3 timers eftermiddagslur, så jeg synes i hvert fald ikke han skulle puttes før kl. 20. Og noget med oppe ca. hver anden nat. Det er dog skiftet lidt tror jeg, så hans nattesøvn er lidt længere og middagslur lidt kortere, men det bliver jo nok ved med at ændre sig.

Der var også et om bøger og sikkert en hel masse spændende som jeg har glemt… Måske et om julefrokoster? Jeg var i hvert fald til en rigtig hyggelig julefrokost sidste lørdag, og jeg skal til en igen i morgen 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

