Min Fantastiske Mand

17 05 2012

Da Oscar og jeg kom hjem fra mødregruppe en søndag og begge to var trætte, og Oscar absolut ikke ville sove middagslur, fik jeg lov at sove middagslur, mens Far tog Oscar med ud at købe ind. Oscar faldt selvfølgelig i søvn i klapvognen på vejen, og Mads købte ind og lavede god mad.

Jeg startede på det her indlæg for et par uger siden. Jeg synes egentlig der hørte noget mere med til den historie, men det kan jeg ikke huske. I stedet kan jeg fortælle at vi lige har været på Lotus og spise god mad, og jeg synes jeg har en fantastisk mand og en fantastisk lille dreng! Hvis jeg alligevel synes det hele er træls i morgen, så mind mig lige om det.

Actions

Information

Leave a Reply

