Den dag Oscar blev væk

5 07 2012

Altså for første gang.

Vi var i god tid i morges, og startede med en tur ud i haven og fodre fugle. Så skulle vi af sted. Oscar ville gerne køre på sin (lidt for) lille røde scooter i vuggestue, og jeg sagde det var helt i orden. Så kørte Oscar ned ad indkørslen, og jeg vendte mig om for at samle vores tasker op. Så vendte jeg mig igen, og så var Oscar væk!

Han kunne selvfølgelig ikke være nået særligt langt, men jeg gik en lille smule i panik, løb op og ned ad vejen, og kaldte på Oscar, kiggede i naboernes haver. Da jeg var nået ned for enden af vejen, og så meget fortabt ud, spurgte vores søde næsten-naboer om jeg ikke kunne finde vej, så jeg fortalte dem at Oscar var blevet væk, og de tilbød at hjælpe med at lede efter ham.

Da jeg var nået op i den anden ende af vejen igen og overvejede at dreje til venstre, for det kunne jo være han selv var kørt i vuggestue, dukkede han op nede for enden af vejen. Han fortalte naboen at han var på vej hjem. Jeg tror ikke han mente han havde været væk, men hans mor havde i vært fald fået et chok!

Actions

Information

Leave a Reply

