Så gik der tid med det

9 02 2014

Sidste weekend: Et sørøverskib, en raket, noget vasketøj og en masse lego

Oscar brugte starten af sidste uge på at ligge syg. Fredag var han af sted i børnehave igen (kort dag) og så har han ellers brugt weekenden til at komme ovenpå igen. Det vil sige at vi faktisk mest har slappet af. Set lidt fjernsyn (mest Tom og Jerry), spillet lidt iPad, lavet lidt mere (1½) af vores “kreativ julekalender projekter” og så har vi skilt lego ad og samlet lego…

Måske skulle jeg finde nogen billeder…

Oscar bygger Lego

Skil Lego robot ad; byg Lego bil! 1. februar 2014.


Sørøverskib

Sørøverskib fra Shanes julekalender 2012, bygget 2. februar 2014.

Jeg har også en video af en Oscar, der sidder og maler, men jeg tror lige den skal klippes lidt kortere…

Hverdage Uge 6

Jeg tror den her uge lignede de fleste… Eller det vil sige Oscar gik i børnehave, og Mads og jeg gik på arbejde, men udover det så havde jeg faktisk også lidt travlt. Oscar og jeg var til musik mandag, og det var rigtigt godt, og så var vi forbi fiskemanden og hente fiskefileter på vej hjem, og det var også godt. Tirsdag var jeg til yoga. Det var dejligt; det havde jeg savnet. Onsdag havde jeg besøg af en vvs-mand. Ikke videre interessant. Torsdag var jeg til træning, og så var jeg i Skanderborg og spise frokost med min mor og min søster på Sørens, hvilket var alletiders 🙂

Denne Weekend: Morfar, Mormor, Teater og Farmor og Niels

Fredag blev Oscar hentet af sin morfar og mormor, så hans mor (det er mig) kunne have veninde-besøg og hygge og drikke rødvin. Og det var rigtigt hyggeligt. Det var nogle veninder jeg ikke havde set længe, men som jeg til gengæld har en lang historie med, så det var rart at blive opdateret 🙂 Lørdag morgen hentede jeg rundstykker og tog med til Morfar og Mormor og Oscar og så hyggede vi over rundstykkerne og var en tur på legepladsen. Om eftermiddagen var vi i teateret og se Ret Tit Borte Tit. Det var i musikhuset, og det var første gang Oscar var i teateret, og det var rigtig godt. Vi gik også lige forbi Filuren, og jeg har lige tjekket deres web site. Det kunne godt være at Oscar og jeg skal til og noget mere i teateret 🙂 Søndag var Oscar ude og besøge Farmor og Niels, og Mads og jeg var også inviteret derud og spise, så det har været en rigtigt hyggelig dag.

Actions

Information

Leave a Reply

