Arbejdstur til Portugal og ørepine igen!

4 03 2014

I sidste uge var jeg af sted til SCAPE all-staff møde i Portugal med mit arbejde, og jeg skrev endda en blog post om det. Det var mest arbejde, men også en tur på stranden og på restaurant og spise god mad 🙂

Fascinating Monument, Póvoa de Varzim.

Da jeg kom hjem lidt over midnat natten til fredag var det til en Oscar, som havde fået ondt i øret igen. Øv! Så den fredag som jeg troede skulle bruges på at sove, skulle altså bruges på at passe en syg Oscar. Heldigvis “gik der hul” allerede fredag formiddag, så Oscar fik det bedre i løbet af weekenden, og han var klar til at komme i børnehave mandag.

I sidste uge er i mellemtiden blevet for to uger siden, og der er også sket en masse andet. Blandt andet 2*familiefødselsdag og 2*fastelavn.

Oscar kom hjem fra børnehave som katte-konge fredag den 28. februar 2014.

Actions

Information

Leave a Reply

