Vinterferie 

21 02 2016

Det blev en travl en af slagsen. Oscar og jeg startede lørdag med en tur i Leos Legeland sammen med Oscars fætre og mormor. Moster og morfar kom senere; de skulle nemlig lige male en bordplade. Ved eftermiddagskaffetid tog fætre og moster og bedsteforældre en tur i IKEA og købe noget af fødselsdagsgaven til Noam. Han skulle nemlig have et helt nyt værelse i fødselsdagsgave. Oscar og jeg tog hjem.

Billede af mig og Oscar og Noam og Mormor og Aslan. Fotograf Daniel.

Søndag tog Oscar og jeg til Skanderborg og besøgte Mormor og 2 fætre og spillede brætspil og legede. Bordpladen skulle lige have anden gang, og så var der vist også lige nogle andre praktiske ting. Jeg tror egentlig mest min søster og min far har holdt arbejds-ferie. Nå, men om eftermiddagen kom de 2 og Daniel også til Skanderborg, og så tog vi i biografen og så Zootropolis. Den er god 🙂

Zootropolis poster

Zootropolis

Mandag skulle Oscar til læge, fordi han har haft ondt i maven i 3 uger. Vi startede dog lige med en tur på Statsbiblioteket for at spise en croissant og se udsigten fra tårnet. I dag var Mads med 🙂 Lægen sendte os videre til Bylab og få taget en blodprøve. Det var første gang Oscar skulle have taget en rigtig blodprøve, så han var bange og han sagde av, men han var også dygtig og sad musestille. Bagefter tog vi ud på Moesgård.

Billede af Mads og Oscar, der kigger på årringe på Moesgård.

Tirsdag startede vi med en tur til Egå Marina for at planlægge vores 2*40-års-fødselsdag. Hov, vi må også hellere snart få sendt de invitationer 🙂 Bagefter havde jeg den skøre ide, at jeg da godt lige kunne tage 4 drenge med til frisør, og jeg fandt også en frisør i Silkeborg, som havde tid! Oscar var med på det, men da jeg så ville hente de 3 fætre, blev det lidt vanskeligere. De to ældste ville nemlig slet ikke klippes! Så det endte med at jeg tog Mormor og den ældste og den yngste fætter med, og det var kun Aslan og Oscar der blev klippet. Til gengæld fandt de tre drenge også en fødselsdagsgave til Noam.

Onsdag skulle de tre fætre til fotograf. Det var derfor jeg fik den skøre ide med frisøren. Mads skulle på arbejde. Oscar og jeg skulle på Naturhistorisk og se en løve blive dissekeret! Det var populært, men det lugtede!

Torsdag tog Oscar og jeg til Bryrup og besøgte de 3 fætre og mosteren; Mormor og Morfar kom også. I dag var Noams værelse blevet ryddet og malet, og så kom der nyt gulvtæppe på og møblerne blev samlet (Moster og Morfar igen). Drengene var en tur på legepladsen med Mormor og mig, og de fik besøg af et par kammerater, og de spillede Wii U, og de hoppede på trampolin og legede.

Fredag var Oscar nede og besøge Alfred fra klassen hele dagen. Jeg var i IKEA og købe de sidste ting til Noams fødselsdagsgave; og så var jeg ude og købe ind og ordnede vasketøj og lavede kedelige ting og sov en lang middagslur. Om aftenen spiste jeg sammen med Mads, og så kom Oscar hjem til Disney Sjov.

Lørdag var vi til Noams fødselsdag med boller og kage og søde mennesker og Wii spil og pizza 😅😉🙃😌 🎂 😆😊☺️ 🎮 😍😋 🐶 😄😇😜 🍕

I dag ser vi MGP 2016. Vi stemmer på nr. 8. I eftermiddag skal vi ud til Farmor og spise boller og se billeder fra Galapagos!

Actions

Information

Leave a Reply

