Ude godt men hjemme bedst?!

16 05 2017

Når Oscar svømmer, læser jeg! Det er et af de få tidspunkter​, hvor jeg synes jeg har tid og ro til at læse. Følgende er fra en af de bøger, jeg har læst mens Oscar er til svømning

Bogen er den her

som jeg stødte ind i lidt ved et tilfælde og fandt overraskende god!

Nå men som jeg skrev i overskriften: Ude godt men hjemme bedst – eller hvad? Jeg tror mere jeg er opdraget med “at rejse er at leve” og lider oftere af udlængsel end hjemve.

Men så er ovenstående citat måske et meget godt spark over benet! Måske skal jeg prøve at være lidt gladere for at være hjemme. Og som min søster siger, så er hverdage dem der er flest af, så det er ikke nok at ferien er god. Gør hverdagen god!

Actions

Information

Leave a Reply

